Qualu gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om je ervaring in onze webshop zo makkelijk en prettig mogelijk te maken Door verder gebruik te maken van onze webshop gaan we ervan uit dat je akkoord gaat met onze cookie policy. Lees meer over onze cookies.
Levering & bezorging
Qualu levert producten in Nederland en België. We vinden het belangrijk dat je bestelling snel en goed wordt geleverd en daar doen we alles voor. Onze klanten waarderen onze service gemiddeld met een 9.2.
Wij leveren bestellingen ook op zaterdag. Dat betekent: vrijdag voor 22:00 uur besteld is je bestelling zaterdag thuisbezorgd, mits de producten op voorraad zijn. 98% van onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar.
Pakket volgen
Bij alle bestellingen ontvang je bij ons een Track & Trace code. Zo kan je na je bestelling direct je pakketje volgen door de code (die je in de e-mail ontvangt na je bestelling) en postcode in te vullen op de website van de bezorgdienst. Dat is wel zo fijn, want dan weet je precies hoe ver je pakketje in het bestelproces is en wanneer je het kan verwachten.
Levertarieven per bestelling
Bestellingen vanaf €100,- worden gratis verzonden, ongeacht de grootte van het pakket.
Bij bestellingen onder de €100,- zijn we genoodzaakt bezorgkosten te rekenen.
Levertarieven zijn:
- Nederland € 6,99
- België € 9,99,-
Levertijd van je bestelling
Hieronder een overzicht wanneer je het pakketje kan verwachten indien het product “Op werkdagen voor 22:00 besteld is morgen in huis” vermelding heeft.
Indien je gekozen producten een andere vermelding heeft krijg je een e-mail wanneer je pakket op de post is.
Bestelling | Tijd | Bezorging |
Maandag | Voor 22:00 uur | Dinsdag |
Dinsdag | Voor 22:00 uur | Woensdag |
Woensdag | Voor 22:00 uur | Donderdag |
Donderdag | Voor 22:00 uur | Vrijdag |
Vrijdag | Voor 22:00 uur | Zaterdag |
Zaterdag | Voor 23:59 uur | Maandag |
Zondag | Voor 16:00 uur | Maandag |
Leverproces
Tijdens het plaatsen van het product in je winkelwagen kan je de levertijd zien. Mocht je tijdens de levering onverhoopt niet thuis zijn en kan het pakketje ook niet bij de buren afgeleverd worden, komt de postleverancier de volgende werkdag het nogmaals proberen. Mocht het dan weer niet lukken, bezorgd de postleverancier het pakketje bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
Al onze producten worden geleverd door professionele en gecertificeerde postbedrijven zoals PostNL, DHL of DPD.
Na het ontvangen van je bestelling
Na het ontvangen van je bestelling is het belangrijk dat je direct controleert of je bestelling naar wens is ontvangen. Mis je iets of is iets helaas defect aangekomen? Dan gaan we je daar direct mee helpen. Je hebt 72 uur om je bestelling te controleren na ontvangst op defecten en volledigheid van de inhoud van je bestelling. Na deze termijn kunnen we je niet verder helpen met het aanvullen van tekortkomende producten of vervangen van defecte producten.